פרגולות אלומיניום – הפרגולות המבוקשות ביותר!

בעבר הכרנו בעיקר את הפרגולות שהיו עשויות עץ. אלו שימשו בעיקר את אנשי הכפר, בני המושבים אשר נהנו מפרגולות שהוצבו בחצרות הבתים. בשנים האחרונות אנחנו מוצאים את הפרגולות גם באזורים העירוניים כאשר אפילו מרפסות בקומות גבוהות עשויות ליהנות מפרגולה חיננית ומעניקה צל. כאן נכנסות לתמונה בעיקר פרגולות אלומיניום. אלו מתאימות יותר ויעילות יותר מסיבות שונות כפי שנפרט בהמשך.

בשנים עברו לא היו מצויות כל כך הפרגולות בתוך הערים וכמובן שלא כל כך פגשנו אותם במרפסות הבתים. הם היו בעיקר נחלתם של אנשי הכפר אשר נהנו מפתרונות הצללה ייחודיים שנשאו את האופי הכפרי המובהק. אך עם השנים הגיעו הפרגולות גם לאזורים העירוניים כאשר אנשים שמתגוררים בקומת קרקע בחרו אף הם ליהנות מפרגולה בחצר הבית שתעניק להם צל. לא רק אלו נהנו מפרגולות העץ. גם במרפסות הבתים החלו לבנות את הפרגולות הללו. עם הזמן נראה היה כי הפרגולות הללו כבדות מידי עבור מרפסות הבתים ויש למצוא פתרון חילופי.

פרגולות מאלומיניום – הפתרון המושלם, האפשרות ליצור פרגולה שתהיה עשויה ומיוצרת אלומיניום זהו פתרון איכותי ומושלם עבור אנשי העיר  ולא רק להם. הפרגולות מאלומיניום הן איכותיות וטובות פי כמה וכמה ביחס לפרגולות עשויות עץ ולא לחינם אנחנו מוצאים כי אט אט הם תופסים את מקומם של פרגולות העץ, יחד עם זאת קיימות גם פרגולות מתכת שהם לא פחות טובות, על מנת שכל אחד יוכל לבחור פרגולה שעונה על צרכיו.

אז מה הם למעשה היתרונות של הפרגולות מאלומיניום?

פרגולה קלת משקל – אם דברנו על מרפסות הבתים, הרי שכאן הפרגולות העשויות אלומיניום הינן קלות משקל באופן משמעותי ביחס לפרגולה העשויה עץ. אין ספק כי מדובר במוצר הרבה יותר בטיחותי לקהל היעד הספציפי הזה.

פרגולה שלא צריכה תחזוקה – עץ, ולא משנה מאיזה סוג, תמיד יצרוך תחזוקה. הוא רגיש למים, הוא פגיע מפני מזג האוויר ולעולם הוא לא יישאר כפי שהיה לאורך שנים. האלומיניום לעומת זאת חזקה ויציבה ואינה משתנה או נפגעת גם מתנאי מזג אוויר קיצוניים.

פרגולה קלה לבניה – את הפרגולה מאלומיניום קל לייצר וקל גם להרכיב ולא נדרשת עבודה רבה והכנה מורכבת. תוך זמן קצר ניצבת לה הפרגולה לתפארה.
רוצים גם אתם ליהנות מיתרונותיהם הברוכים של הפרגולה מאלומיניום?

אנ.אס. עבודות אלומיניום כולל ייצור פרגולות בהתאם לצרכי הלקוח. הפרגולות שלנו כבר מפארות באזורים רבים בארץ. במרפסות, בחצרות וכמובן גם בגינות. מעוניינים גם אתם ליהנות מפרגולה חיננית ונעימה? צרו עמנו קשר ותיהנו גם אתם!