מעקות מעוצבים ובטיחותיים

תחום העיצוב הולך וצובר תאוצה כאשר עם כל שנה שחולפת אנחנו עדים לחידושים רבים בתחום.

כך זה עם תחום הריהוט לבית כמו לדוגמא סלונים וכך גם עם הביגוד. אפילו בעולם המזון שולטת האופנה. המעקות והסורגים בבית ובחוץ זוכים אף הם לטיפוח ולעיצוב וגם שם אנחנו מגלים חידושים רבים ההולכים ומשתנים עם הזמן. מעקות מעוצבים – המעקות של שנות האלפיים.

אנחנו כבר לא פוגשים כמעט את המעקות הסטנדרטיים שהיו בשנות השבעים והשמונים בחדרי המדרגות, גם בתוך הבתים. מובן שגם בבתי מלון ישנם מעקות חוץ מעוצבים ומחוטבים בשלל עיצובים ייחודיים.

מי יעצב לנו מעקות לבית?

כאשר מדובר על מעקות לבית יש לפנות אל חברה מקצועית אשר מציעה את השירות הכי מקצועי והכי אמין ואת העבודה עם החומרים הכי איכותיים. אנחנו ממש לא יכולים להתפשר על פחות ממושלם היות והמעקה שלא יהיה מושלם מכל בחינה עשוי להעיב על המראה העיצובי של הבית לאורך זמן. כי מעקה אנחנו לא מחליפים בכל יום. על כן חשוב לשים לב למספר נקודות לפני שמזמינים את המעקה.
מעבר לעיצוב המעקות בביתכם קיים נושא חשוב טרם ביצוע שינוי או שיפוץ שאתם מתכננם לבצע והוא בדק בית איכותי שכדאי לבצע עם גורם מקצועי שיתן חוות דעתו על אותם שינויים שנרצה לבצע בביתנו.

מעקה בטוח ובטיחותי

המעקה אמור להיות מעקה בטוח, מעקה שמיוצר בהתאם לסטנדרטים ולתקנים המחייבים. כך לא נחשוש מפני סיכונים אפשריים כמו לכידה של גפיים או אפילו של הראש אצל פעוטות שעשוי להתרחש בין הסורגים. כך גם נוכל להיות רגועים כי מדובר במוצר שיעניק את ההגנה המלאה לגרם המדרגות ללא כל חשש מפני נפילה.

מעקה מחומרים איכותיים

כאשר המעקה מיוצר מחומרים איכותיים אנחנו יכולים להיות רגועים כי הוא יהיה נוח וקל לניקוי, הוא לא ידרוש תחזוקה מורכבת ויהיה נוח לשימוש. הנושא חשוב במיוחד כשמדובר על מעקה חוץ שיכול להיות חשוף לנזקי הסביבה בתדירות גבוהה יותר.

אנ.אס. עבודות אלומיניום, באיכות ובטיחות ללא פשרות!