מהם היתרונות של צביעת אלומיניום בתנור

כשמדובר על צביעת של מוצרי אלומיניום, יש שתי אפשרויות: צביעה רגילה באמצעות התזה, או צביעה בתנור. אנשי מקצוע ומביני דבר ממליצים על צביעת אלומיניום בתנור וכדי להבין מדוע זאת המלצתם, יש צורך להכיר את היתרונות של צביעה בתנור.

כל היתרונות בצביעת אלומיניום בתנור

  • צביעה אחידה ללא כתמיםבצביעה בתנור הצבע נצמד לאלומיניום ולכן הוא מתפזר בצורה אחידה ואין הבדלי צבע בין אזור אחד לאזור אחר של המוצר.
  • אין קילופים ואין דהייה של הצבע – בעוד שבשיטת הצביעה הרגילה, ניתן לראות במשך הזמן קילופי צבע או אזורים בהם הצבע דהה, הרי שבצביעה בתנור זה לא קורה.
  • ללא שריטות וסימני שחיקה – מכיוון שהצבע נצמד היטב לפרופילי האלומיניום, הוא נחשב לעמיד בפני שריטות וסימני שחיקה גם בשימוש ממושך לאורך זמן.
  • מניעת קורוזיה – רבים ממוצרי האלומיניום, כמו שערים לבית ודלתות, משמשים באזורים החשופים  לקרני השמש החמות או לגשם ולחות וכאן נכנס היתרון הנוסף של צביעה בתנור. שיטת הצביעה בתנור לא רק מאפשרת מוצר צבוע בצורה אחידה ויפה, אלא גם שומרת על המוצר עצמו מפני קורוזיה ונזקים אחרים הנגרמים כתוצאה משינויי מזג האוויר.
  • אפשרויות בחירה – כאשר צובעים בתנור, אפשר לבחור מתוך קשת רחבה של גוונים. אפשרות זו טובה לכל מי שאוהב עיצוב והום סטיילינג, ויודע בדיוק באיזה צבע צריך להיות השער מאלומיניום כדי להשלים את המראה החיצוני של הבית, ובאיזה גוון צריך להיות המעקה כדי להשתלב בעיצוב הפנימי בתוך הבית.

האם יש חסרונות בצביעה בתנור?

חסרונות תמיד יש ובמקרה של צביעה בתנור מדובר בטכניקה הנחשבת למורכבת ומצריכה ציוד מיוחד, ולכן היא גם יקרה יותר. אך השאלה שצריכה להישאל היא האם המחיר שווה את התוצאה המתקבלת והתשובה היא חד משמעית שאין מה להשוות את היתרונות של צביעה בשיטה זו, לצביעה בשיטות אחרות ופחות מתקדמות. כשצובעים פרופילי אלומיניום בתנור, הלקוח יוכל ליהנות ממוצר ברמת גימור גבוהה שיישאר כך לאורך זמן רב, והוא לא יצטרך להשקיע כספים בהמשך לחידוש הצבע בתדירות גבוהה, או בהחלפת המוצר כאשר זה ייראה לו ישן ודהוי, למרות שבפועל לא עבר זמן רב מקנייתו.

אנחנו בחברת אנ.אס עבודות אלומיניום, עושים הכל כדי לתכנן ולייצר עבורכם מוצרים באיכות גבוהה וברמת גימור מדויקת. לכן, גם אנחנו מצטרפים להמלצה על צביעת אלומיניום בתנור כאפשרות המועדפת.