בחירת המעקה המושלם עבורך

אם אתם מחפשים מעקות לעסק, לבית או למבנה ציבורי, חברת אנ.אס מציעה לכם את הפתרון המושלם: מעקות המיועדים להתקנה מחוץ למבנים, בתכנון וייצור מוקפדים. למה כדאי לבחור דווקא במעקות של חברת אנ.אס? מכל הסיבות הנכונות.

יתרונות הבחירה בחברת אנ.אס

חברת אנ.אס היא חברה המתמחה בתכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של מגוון מוצרים מאלומיניום לבתים, לעסקים ולארגונים. בין המוצרים השונים ניתן למצוא שערים נגררים, שערים חשמליים, פרגולות, גדרות ומעקות. כל מוצר מותאם לדרישות הלקוח ולנתוני השטח הקיימים, ותהליך הייצור נעשה בהתאם להנחיות הבטיחות המחמירות ביותר.

בחברת אנ.אס מבינים שהמטרה של שערים מאלומיניום ומעקות בפרט, היא להגן ולשמש כאמצעי ביטחון. לכן אין פשרות לא בבחירת חומרי הגלם ולא ברמת המומחיות של אנשי המקצוע המתכננים, מייצרים ומתקינים את המעקות.
כמו כן, בחברה מודעים לחשיבות האסתטית של מוצרים אלו ולכן בכל מעקה מושקעת מחשבה רבה בתהליך התכנון והעיצוב, כך שיתאים היטב למבנה בו הוא אמור להיות מותקן.

אין פשרה כשמדובר בבטיחות

לצד סגנונות העיצוב המגוונים שהחברה מציעה, צריך לזכור מהו הכלל הבסיסי בתכנון וייצור מעקות חוץ וזה השמירה על הביטחון. בין אם מדובר במעקה המיועד למדרגות חיצוניות בבית פרטי, מדרגות חירום במבנה או מדרגות חיצוניות המשמשות למטרה אחרת, אין מקום לפשרה על חוזק המדרגות ויציבותם.

חברת אנ.אס עבודות אלומיניום מייצרת מעקות חוץ בהתאם לתקן הישראלי הנדרש, תוך בחירה באלומיניום כחומר גלם ראשי בשל יכולת העמידות הגבוהה ורמת החוזק של חומר זה. כשצריך מעקות – חברת אנ.אס היא הכתובת, מכל הסיבות הנכונות.