המעקות של אנ.אס עבודות אלומיניום

המטרה של התקנת מעקה בגרם מדרגות חיצוני או במרפסות, היא להגן מפני נפילות. התפקיד הבטיחותי של המעקה הוא כל כך חשוב, שנקבע תקן ישראלי מיוחד המגדיר איזה גובה צריך להיות המעקה ומהם המרווחים בין רכיבי המעקה, במידה ויש כאלו. לכן, אם אתם עומדים להזמין מעקה, כדאי לוודא שהחברה ממנה אתם קונים מתחייבת לעמוד בתקן הנדרש.

מה עוד חשוב לדעת?

מעקות חוץ הם שומרי הסף שלנו, אך זה לא אומר שצריך להתפשר על המראה שלהם. דווקא מכיוון שהם מיועדים להתקנה במקום חיצוני הגלוי לעין כל, יש חשיבות רבה לעיצוב המעקה. אם מדובר במרפסת ביתית, צריך לתכנן את המעקה כך שישתלב עם מראה החזית של הבית, יוסיף חן ולא יכער. גם במדרגות חיצוניות שלא תמיד ממוקמות במקום מרכזי, כדאי להשקיע במעקה יפה ומרשים.

אנ.אס אלומיניום מתמחה בתכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של מוצרים מאלומיניום לבית, ובכלל זה גם מעקות פנים וחוץ. בשלב הראשון נגיע למדוד את השטח בו אמור להיות המעקה, כדי שנוכל לתכנן עבורכם מעקה מתאים ובטיחותי. לאחר מכן נבחר ביחד סקיצה לעיצוב המעקה, שתקלע לטעם האישי שלכם ותשתלב עם המראה החיצוני של הבית. השלב האחרון הוא ייצור המעקה המעוצב והתקנתו.

מעקות החוץ שלנו מיוצרים בהתאם לתקן הישראלי הנדרש, והם עשויים מאלומיניום הידוע כחומר חזק ויציב, המחזיק מעמד לשנים רבות. כדי להשיג את המראה המעוצב המבוקש, אנו יכולים לייצר מעקה שכולו אלומיניום ולשחק עם גילופים, עיטורים ומרווחים שיקנו לו מראה מעניין, ואפשר גם לשלב חומרי גלם נוספים כמו זכוכית מחוסמת.

באנ.אס עבודות אלומיניום, בטיחות ואיכות הם מעל הכל. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולהתרשם מקטלוג המעקות, ולאחר מכן נוכל להתחיל לתכנן יחד את מעקה החוץ שלכם.