שערים שיענו על כל הציפיות שלכם

בשנים האחרונות אנחנו מוצאים בהרבה מאוד מקומות את השערים הנגררים. הם מהווים פתרון מעולה עבור כל אותן המקומות כאשר אלו עשויים להיות שערים מעוצבים במגוון סגנונות וגם עבור מגוון מטרות שונות. שערים נגררים, השערים המעניקים לכל מקום את המענה הייחודי המתאים והרצוי לו.

השערים הנגררים הפכו בשנים האחרונות לטרנד חדש וסוחף אשר אנחנו מוצאים כיום במגוון מקומות. השער הנגרר הינו שער אשר כשמו כן הוא. הוא נסמך ונגרר על גבי מסילה כשבמקרים רבים תהיה זו תהיה מסילה עליונה בלבד. אך מנגד ישנם גם שערים אשר ינועו על גבי מסילה תחתונה. השערים הללו מעניקים מענה מושלם עבור כל אותם מקומות הזקוקים לגידור שיכול להיפתח כשער לכל צורך שהוא. עבור חניה פרטית או עבור פתח כניסה ויציאה לבתי ספר ועוד כהנה וכהנה מטרות שונות.

השערים הנגררים מעניקים לנו מענה במגוון תחומים כפי שנמנה להלן:

 כדי להגן על הפרטיות

השערים הנגררים מעניקים לכל מקום את ההגנה המלאה על הפרטיות. ניתן לבחור בשערים אוטומטיים שהם אטומים לגמרי וכך למעשה אין עובר אורח שיוכל להציץ ולראות מה קורה מעבר לגדר.

כדי לשמור על הביטחון

השער הנגרר מעניק לנו ביטחון מלא כי אף אחד לא יוכל לחדור אל מעבר לגדר. זה כולל גם אנשים בלתי מהוגנים אך זה כולל גם בעלי חיים אשר לא יוכלו לחדור ולעבור את הגדר שלנו במידה ואכן נבחר בגדר המתאימה, ללא חורים וללא אפשרויות מעבר לבעלי חיים.

כדי ליהנות מהיופי

השערים מאלומיניום שיש לנו היום מסוגלים להעניק הרבה יופי וחן לכל מקום. האלומיניום הינו חומר שהוא קל ונוח לעיצוב וניתן לעצב אותו וליצור ממנו יצירות מעניינות ודוגמאות בהתאם להזמנת הלקוח. התוצאה של שער נגרר עשוי להיות במקרים רבים מיוחד הרבה מעבר למצופה היות ומדובר בחומר נוח מאוד שהתוצאות האומנותיות שלו מדברות בעד עצמן.

תופרים לכם את השער הכי מתאים לכם

כיום ישנה אפשרות להתאים לכל לקוח את השער הייחודי אשר בו הוא חפץ. אז נכון שישנם הדוגמאות הקבועות ש’רצות’ כל הזמן אך למעשה כל בית עסק נחשב אשר מציע שערים נגררים, מציע את האפשרות ליצור את הדוגמא הרצויה והייחודית בדיוק בהתאם לרצונו של הלקוח. התוצאות של השערים הללו הינן מדהימות מכל בחינה כפי שלקוחות מדווחים בסיפוק.

אנ.אס אלומיניום מבצעים עבודות אלומיניום והתקנת שערים נגררים לפרטיים ומוסדות. צרו קשר לפרטים נוספים.