שערים מאלומיניום למיגון הבית

הצורך במיגון מלא של הבית, לצד עיצובים מודרנים ויפים ומחירים נוחים ומשתלמים לכל כיס מביאים לקוחות רבים לבחור בהתקנת שערי אלומניום לבתיהם ולעסק שלהם.

כך זה במגזר הפרטי עם הבתים הפרטיים שלנו, אך הדבר בולט עוד יותר במגזר הציבורי כמו בתי ספר, מעונות יום וגני ילדים. שם נשמרים נהלים קפדניים ביותר. שערים בטיחותיים סוגרים על המבנים ומספקים לתלמידים וכמובן גם להוריהם את התחושה כי הם מוגנים ושמורים מאחוריהם. תוכלו גם אתם להתרשם ממגוון עבודות האלומיניום שלנו ולבחור את הפתרון המתאים ביותר לבית ולעסק שלכם.

שערים מבטיחים גם לחניון הפרטי שלכם

שערים חשמליים מאלומיניום משמשים גם בחניות פרטיות של נהגים אשר רוצים להגן על הרכב שלהם וכמובן גם על מקום החניה שלהם. השערים הללו מספקים את השמירה וההגנה המוחלטת ונוחים מאוד לשימוש בעת הוצאת / הכנסת הרכבים לחניה.

שערים חשמליים בטוחים ומבטיחים

בעקבות מקרים קשים ותאונות שהתרחשו בעבר עם שערי אלומיניום, הוחמרו התקנים לייצור ולהתקנת שערים אלו והם מעוגנים בחוק. שערי האלומיניום החשמליים שלנו עומדים בתווי תקינה מחמירים והם בטוחים לשימוש ואין שום סיכון בשימוש בהם. לצד השערים ניתן וממולץ להתקין גדרות אלומיניום מעוצבים להשלמת המיגון על הבית או בית העסק ולקבלת עיצוב מושלם.

אנ.אס. אלומיניום – שערים באיכות וברמה אחרת

מעוניינים גם אתם ליהנות מאיכות ברמה גבוהה במיוחד לצד עיצובים מודרניים ואופנתיים? אצלנו תוכלו למצוא את המענה המושלם. המומחים שלנו ייצרו עבורכם את השערים היפים ביותר תוך הקפדה על איכות ועל רמת גימור גבוהה במיוחד. מובן שהשערים הללו גם יעניקו לכם את הביטחון המלא כאשר תוכלו להיות רגועים כי השער ימלא את תפקידו נאמנה ויגן עליכם באופן מושלם!

אנ. אס. אלומיניום – עבודות אלומיניום ברמה אחת מעל כולם! נסו אותנו. לא תתאכזבו!