שערים חשמליים מאלומיניום

עבודות של שערים חשמליים מאלומיניום זו המומחיות שלנו, ולכן אנו מייצרים דגמים רבים מחומר זה ומבטיחים לכם מוצר איכותי ויעיל, שישרת אתכם למשך שנים רבות. תשכחו מהשערים של פעם. בזכות פיתוח מנגנון מותאם, אין צורך לקום בכל פעם שמישהו עומד בכניסה או כשרכב רוצה להיכנס לחניה, ואפשר לפתוח ולסגור אותו בקלות מכל מקום, או לתת הרשאת כניסה למי שרוצים. מה יותר טוב מזה? הבעיה היחידה מתחילה כשהוא נתקע פתאום ואי אפשר לפתוח אותו, ואז צריך להזמין שירות תיקונים מהיר שיוכל לפתור את הבעיה. עם המוצרים שלנו אתם לא צריכים לדאוג שזה יקרה.

שערים חשמליים מאלומיניום לחנייה

למה כדאי להעדיף שערים חשמליים על פני שערים רגילים

כל מי שגר בבית פרטי יודע ומכיר את החשיבות של שמירה על גבולות הבית, הגינה והחנייה שלו. עליו ליצור את התיחום הברור בין השטח הציבורי לבין השטח הפרטי שלו, על מנת שאנשים זרים לא יגיעו אל השטח שלו גם בלי כוונה. לשם כך יש מגוון כלים ודרכים שהוא יכול לעשות בהם שימוש כמו התקנת שערים חשמליים מאלומיניום (או מגוון מתכות אחרות) בכניסה לגינה, לשביל הגישה או לחנייה או התקנת גדר חיה או כזאת שעשויה ממתכת.

כך מי שאינו מוזמן או לא אמור להגיע לא יוכל לעבור פנימה ויש לכך תרומה רבה וגדולה לתחושת הביטחון והמוגנות האישית. לאחרונה אפשר לראות פופולריות הולכת וגוברת לשערים החשמליים ולא בכדי. בזכות טכנולוגיות מתקדמות הם אכן הפתרון הטוב ביותר במגוון רחב של מקרים.

איזה שערים חשמליים מאלומיניום קיימים

ישנם כמה סוגי שערים חשמליים על מנת שכל אחד יוכל לבחור את השער לבית שהוא מעדיף ומתאים עבורו ולרצונו.

  1. שער חשמלי מאלומיניום מתרומם – זהו שער אשר בליחצות כפתור הינו עולה כלפי מעלה ובעצם זהו סוג הפתיחה של שער זה.
  2. שער חשמלי מאלומיניום – זהו למעשה שער קלאסי שבו בלחיצת כפתור השער נפתח הצידה על מסילה שעליה הוא יושב.
  3. שער חשמלי דמוי עץ – ישנו שער חשמלי מאלומיניום המדמה עץ לחלוטין המתאים לכל מי שמחפש שער שיראה עץ, אך עם כל היתרונות של שער חשמלי מאלומיניום.

שערים חשמליים מאלומיניום לבית

מהם היתרונות של שערים חשמליים מאלומיניום

  1. המשקל של הדגם – כדי שהמנגנון יעבוד בקלות ויוכל לנוע על גבי המסילה, הוא צריך להיות במשקל מתאים ולא כבד מדי. זה אחד היתרונות של חומר זה לעומת ברזל משום שהוא חומר קל וכך אפשר ליצור את הדגמים שנפתחים ונסגרים בקלות על גבי מסילות. בנוסף, יש עוד יתרונות שהופכים את המוצרים הללו לאידיאליים.
  2. עמידות גבוהה מפני נזקי מזג אוויר – רוב המוצרים נמצאים במרחב פתוח וחשוף וזה הופך אותם פגיעים למזג האוויר. החומר אינו ניזוק מקרני השמש וגם לא מחליד במגע עם גשם. הקלות של חומר גלם מופלא זה וכושר העמידות שלו, הופכים אותו למושלם.
  3. התאמה אישית באמצעות החומר – לא נשכח לציין גם את היתרון השלישי, שהוא יכולת התכנון והעיצוב שבזכותה אפשר ליצור מאלומיניום צורות שונות וזוויות שקשה להשיג בחומרי גלם אחרים.

מה ההבדלים בין שער רגיל לשער חשמלי ומה מהם עדיף

אין ספק שהשערים החשמליים הביאו איתם בשורה לא קטנה. במקום להגיע ובאופן ידני לפתוח את השער בכל פעם שצריך להיכנס אל הבית או אל החנייה המנגנון החשמלי עם השלט הרחוק עושה את זה לבד. לא צריך לצאת מהבית כדי לפתוח לאורחים את שער הכניסה ולא חייבים לצאת מהרכב כדי לפתוח את השער של החנייה. השערים יכולים להיפתח גם דרך שימוש בטלפון הנייד או באמצעות הקלדת קוד מספרי בלוח המותקן ליד השער.

שערים חשמליים מאלומיניום יכולים, אם כך, להיפתח מכל מקום שנמצאים בו ואין הכרח להיות בבית או בקרבת מקום. כך יכול בעל הבית לפתוח את השער מרחוק עבור שליח או עבור בן משפחה ששכח את המפתח שלו ורוצה להיכנס. כאשר מבינים את ההקלה הגדולה שיש בזכות התקנת שער כזה ואת הנוחות הרבה שיש בזכות ההתנהלות איתו אין ספק שברור מעל לכל ספק שהשערים החשמליים העשויים מאלומיניום הם המומלצים והכדאיים ביותר.

אילו סוגים של שערים חשמליים מאלומיניום קיימים בשוק

סוג זה אינו רק דגמים הנעים על מסילות. ישנם סוגים נוספים.

  1. סוג ההרמה – מוצר נפוץ במיוחד הוא דגם ההרמה שאתם רגילים לראות בכניסה לחניונים במקומות ציבוריים. סוגים אלו שקטים ומהירים, ולכן הם מבוקשים מאד.
  2. סוג הכנף – סוג נוסף של הדגם זהו הכנף (כנף אחת או שתי כנפיים) שנע על ציר ובניגוד לדגמי מסילה הזזים לצדדים, הוא נפתח לכיוון אחד: פנימה או החוצה. סוגים כאלו משמשים בעיקר בכניסה לבתים פרטיים או למתחמים סגורים ועסקים, וגם במקומות עם פתח צר שלא מתאימים להתקנת סוג מסילה. בסוגים אלו אפשר לבחור מתוך עיצובים שונים של שערים כך שיתאימו לכל סגנון עיצוב המאפיין את המקום.

מה צריך לדעת על התקנת שערים חשמליים

מה שחשוב לדעת ולשים אליו לב הוא הבחירה הנכונה בספק השירות שיש לו התמחות לא רק בשערים באופן כללי אלא הוא מתקין שערים חשמליים מאלומיניום שהם הכדאיים והמובילים כיום בתחום זה. האלומיניום היא מתכת קלת משקל שיש לה ביקוש רב בזכות תכונה זו והיא נחשבת לזמינה ונגישה. המחיר שלה נוח וכדאי והיא מאד נוחה לעיצוב. מכאן שאפשר לעצב ממנה שערים חשמליים לכל בית או עסק ובמקרים רבים גם לעצב באופן אישי על פי ההעדפות של הלקוח.

בדרך זו כבר לא צריך להתפשר או לבחור בין בטיחות לבין עיצוב ומראה והשער החשמלי יכול גם לספק תחושת ביטחון ומוגנות וגם להיות יפה, מעוצב וכזה שמשתלב עם הסגנון העיצובי שנבחר לשאר אזורי הבית. אנ. אס עבודות אלומיניום מציעה שערי אלומיניום חשמליים מעוצבים שיתאימו לכל לקוח. בכל סוגי הדגמים החשמליים, ללא יוצא מן הכלל, יש חשיבות גבוהה לחומר הגלם בו משתמשים ולעבודת התכנון, הייצור וההתקנה.

אצלנו בחברה מקפידים לעבוד עם חומרים באיכות גבוהה, לתכנן את הדגם בהתאם לנתונים הקיימים ולשלב בהם דמיון ויצירתיות ולבסוף, נדאג להתקין אותו בבטחה במקום בו הוא מיועד להיות. אנו מתמחים במגוון פתרונות תכנון ועיצוב, ייצור והתקנה של עבודות מהחומר בסוגים שונים, וביניהם גם מוצרים העשויים מחומר זה, דגמים אוטומטים, דגמים לחנייה או לחצר, גדרות אלומיניום, מעקות, פרגולות ועוד. שערים חשמליים מאלומיניום רוכשים רק דרכנו.

שאלות תשובות על שערים חשמלים מאלומיניום

ריכזנו עבורכם את כל השאלות הפופלריות ביותר ששואלים אותנו הנה כמה מהם –

התשובה היא, כן!
לצערנו אנחנו לא נמצאים יותר בישראל של לפני 50 שנה, והיום אתם חייבים לתחום את ביתכם על מנת להרגיש בטוחים ולמנוע מגנבים לחדור לשטח ביתכם

שער חשמלי מאלומיניום, יכול להיפתח בשלט רחוק מבלי לצאת מהרכב ולפתוח אותו, תוכלו גם לפתוח אותו ע"י שיחה טלפונית ממש דקה לפני שאתם מגיעים בצורה כזאת והיא הופכת את החיים לקלים יותר.

התשובה היא כן, הכול עניין של העדפה של הלקוח וגודל המקום שבחלקו.
השערים יכולים להיפתח הצידה, כמו דלת עם ציר, למעלה ולמטה הכל עניין של העדפתו של הלקוח.

חייגו עכשיו