שערים חשמליים לבית פרטי

שערים חשמליים לבית פרטי שומרים לנו על הביטחון הבסיסי ביותר. בבתים רבים אנחנו מוצאים היום את המוצרים עשויים אלומיניום. מדובר במוצר בטוח לשימוש ומוצר אשר מעניק לנו רוגע ושלווה גם כאשר אנחנו יוצאים.

היתרונות של המוצר:

  • שומר על המרחב האישישער מאלומיניום חשמלי לבית פרטי מעניק לנו שמירה מעולה על המרחב שלנו. לא כל מי שעובר ברחוב יוכל להציץ אל החצר שלנו ואם השארנו את הדלת פתוחה הרי שנהיה חשופים לגמרי לרשות הרבים. המוצר דואג שיהיה לנו את הביטחון והשקט האישי הדרוש לנו.
  • מונע כניסה של בעלי חיים אם נבחר בדגם המתאים, בגובה הרצוי הרי שבעלי החיים אשר נוהגים להסתופף בחצרות הבתים כמו חתולים לא יוכלו לחדור בקלות אל הטריטוריה שלנו וכך למעשה אנחנו נהיה מוגנים מפני אותם אורחים בלתי קרואים.
  • מעניק תחושת ביטחון – מעניקים לנו ביטחון מלא מפני כניסה או פריצה של גנבים. בימינו כאשר המצב הביטחוני מתוח מאוד, ומעניק את ההגנה גם מפני גורמים פליליים או עוינים אשר אינם נרתעים מלחדור גם לבתים.
  • מקשט את החזית המוצרים שיש לנו היום בשוק הינם מיוחדים מבחינת העיצוב שלהם. אנחנו לא חייבים להתקבע לדגם אחד. אנחנו יכולים לבחור מתוך מבחר גדול ועשיר את הדגם המתאים לנו בעיצוב ובדוגמא הרצויים ובכך ליצור לנו מראה יוקרתי ומיוחד אשר יקשט לנו את המקום.

שערים חשמליים לבית פרטי זה בטוח או לא?

רבים הם הבתים אשר נהנים כיום מהמוצר המוצב בכניסה לחצר. המוצר מבטיח לנו הגנה מלאה על החצר וכאשר כמעט ואין דרך לעקוף או לפרוץ. יש כאלה שכאשר הם שומעים את המילה שער לבית חשמלי הם נרתעים בבהלה. כי עד לפני שנים לא רבות היו במוצרים הללו בעיה בטיחותית אשר לא פעם אירעו אתה אסונות. קטיעת גפיים ואפילו מוות נגרמו בעקבות זה. אז חשוב לדעת כי בעבר, השוק של המוצר היה פרוץ למדי ולא היו ממש תקנים אשר חייבו את המתקינים, מה שגרם לכך כי איש הישר בעיניו יעשה והיו מתקינים שעשו עבודה חובבנית שבסופו של דבר עלתה ביוקר ואף גבתה חיי אדם. כיום, אין דברים כאלה. החוק מציב דרישות מחייבות אשר אינן מאפשרות להתקין שערים אוטומטיים ללא הקפדה מדוקדקת וקפדנית על כל הנהלים.
כך שאם גם אתם מעוניינים להעניק לעצמכם את ההגנה המושלמת הן מהבחינה הבטיחותית והביטחונית והן מהבחינה האסתטית והשמירה על המרחב האישי שלכם פנו אלינו ונשמח להתקין לכם את השער חשמלי מאלומיניום לבית פרטי המתאים לכם. אנחנו מתמחים עם עבודות אלומיניום מכל סוג ולכל מטרה.

סוגים שונים של עבודות אלומיניום:
גדרות גינה מאלומיניום – גדר מעוצבת במחיר משתלם מעקות חוץ לגינה מאלומיניום – מעקות חזקות

חייגו עכשיו