שערים חשמליים במרכז מסייעים בהרחקת פורצים, משמשים ככניסה מבוקרת לחניה ועוזרים לתחום שטח גם עבור אנשים פרטיים וגם עבור עסקים ומוסדות.
הכירו את חברת אנ.אס עבודות אלומיניום.

שערים חשמליים במרכז

בעולם המודרני, בו הגבולות בין הפרטי לציבורי יכולים להיות מעט מטושטשים, מוצר זה יכול לסייע לכם לתחום את השטח ולהגדיר מי יוכל להיכנס ואת מי אתם רוצים להרחיק.
לא סתם הם משמשים גם אנשים פרטיים וגם עסקים ומוסדות. הם מאפשרים כניסה מבוקרת ומוגנת לתוך מתחם ומסייעים להרחיק וונדליזם ופורצים, וזה מאפשר לכם להתנהל בנוחות ובחופשיות. אז אם אתם מחפשים את הישרות המבוקש, לנו בחברת אנ.אס עבודות אלומיניום יש מה להציע לכם.

סוגי השערים החשמליים

קיימים מספר רב של סוגי שערים חשמליים, אך הנה כמה מהסוגים המובילים:

  • שער חשמלי עם דלת קיימת: סוג זה של שער חשמלי מאלומיניום כולל דלת קיימת הנועדת להקל על כניסה ויציאה מהבית. השער נפתח ונסגר באמצעות מנגנון חשמלי ואפשר לפתוח אותו באמצעות מפסק או שלט רחוק.
  • שער חשמלי סטנדרטי: זהו סוג של שער חשמלי שמשמש לסגירת כניסה לחצר או לבית. השער נפתח ונסגר באמצעות מנגנון חשמלי וניתן לפתוח אותו באמצעות מפסק או שלט רחוק.
  • שער חשמלי תלוי: סוג זה של שער חשמלי מתאים למקומות בהם אין מספיק מקום להתקין שער חשמלי סטנדרטי. השער מחובר לתקרה ונפתח ונסגר באמצעות מנגנון חשמלי.
  • שער חשמלי עם מצלמה: סוג זה של שער חשמלי מצוייד במצלמה המאפשרת לצפות באורחים שנכנסים או יוצאים מהבית. המצלמה מתחברת למספר מכשירי החשמליים וניתן לצפות בה בזמן אמת מהטלפון החכם שלך או ממסך המחשב.
  • שער חשמלי עם מערכת חשמלית חכמה:זהו סוג של שער חשמלי שמשתמש בטכנולוגיות חכמות כדי לאפשר שליטה מרחוק והפעלה אוטומטית. המערכת מצטיינת בכך שניתן להפעיל אותה באמצעות מכשיר חכם, ולקבוע זמני פתיחה וסגירה אוטומטיים, לדוגמה בזמנים מסוימים ביום או לפי תנאי מזג האוויר. חלק מהמערכות החכמות מאפשרות גם זיהוי רכבים, כדי לפתוח את השער באופן אוטומטי כשרכב מתקרב לשער.

בחירת סוג השער המתאים לך תלויה בצרכי הבית והתקציב שלך. כל סוג של שער חשמלי מציע את היתרונות שלו ומתאים לצרכים שונים. כדאי להתייעץ עם מומחה לפני החלטה סופית.

שערים חשמליים במרכז מזמינים רק מאיתנו

מי אנחנו? חברת אנ.אס היא חברה העוסקת בכל הקשור לעבודות אלומיניום איכותיות ואנו מתמחים במגוון פתרונות תכנון ועיצוב, ייצור והתקנה של גדרות, מעקות, פרגולות, שערים מאלומיניום. אנו מקפידים לעבוד רק עם חומרי גלם איכותיים ולכן אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים עשויים אלומיניום, כאשר הוותק שלנו בעבודות עם חומר זה והידע אותו צברנו במהלך השנים עם סוגים שונים של הזמנות עבודה, ממקם אותנו במקום גבוה בתחום.

מה מיוחד בשערים החשמלים של אנ אס עבודות אלומיניום

למוצר זה יש יתרונות רבים, אך הם בעיקר מאפשרים לכם לפתוח ולסגור אותם בקלות, בלי צורך לקום במיוחד כדי לפתוח
ולסגור באופן ידני. זה טוב בעיקר כשיושבים בתוך הבית או במשרד ולא רוצים לטרוח בכל פעם שמישהו מצלצל בכניסה וזה טוב גם בחניונים וגם בחצר עם שמש קופחת שבה הצבע עלול להירס במידה ולא עושים צביעה בתנור לשער. עם זאת, תכנון ועיצוב המוצר אינו משימה פשוטה. צריך לקחת בחשבון את נתוני השטח, המידות, הצורך שהדגם אמור לשרת וסגנון העיצוב אותו בוחר הלקוח. אנחנו מקפידים על תכנון יצירתי ומקורי של מוצר יחד עם מנגנון, שיתאימו לכם בצורה מקסימלית ויענו על כל דרישותיכם. בנוסף, התקנה והרכבת המנגנון, נעשים על ידינו בצורה מדויקת לפי הנחיות הבטיחות ודרישות התקן, כך שבסופו של יום, אתם תקבלו מוצר מרשים שתוכלו לתפעל בקלות ללא סיבוכים. הדגמים שלנו יוכלו לשרת אתכם למשך שנים רבות, כאשר התחזוקה הנדרשת היא פשוטה ביותר.

מלבד תכנון וייצור שמצריכים ידע רב, כשרון עיצוב ויצירתיות, ישנה חשיבות רבה להתקנה מקצועית בידיים מיומנות, שתאפשר פתיחה וסגירה קלים ושימוש בטיחותי לזמן רב. תוכלו למצוא אצלנו שערים חשמליים במרכז הנעים על מסילה, דגם הרמה או כנף, כאשר המחירים נקבעים לפי סוג המוצר וכמובן בהתאם לאיכות העבודה הגבוהה שאנו מבצעים.
מחכים בקוצר רוח לעבוד אתכם ולהתאים לכם דגם. הקליקוותוכלו לצפות בכל סוגי הדגמים ולקבל פרטים נוספים על שערים חשמליים לבית פרטי במרכז.