שיטת הצביעה המתאימה לאקלים הישראלי

מה הופך את הצביעה בתנור לשיטה המועדפת עלינו באנ.אס עבודות אלומיניום? כמו בכל שלב אחר בתהליך תכנון וייצור מוצר ללקוח, אנו משקיעים מחשבה רבה כיצד לספק לו את הטוב ביותר ולא רק לטווח הקצר. אחת הסיבות שאנו עובדים עם אלומיניום, היא שחומר גלם זה נחשב לחזק ועמיד ולכן הוא יכול לשמש למשך שנים רבות. אולם, למרות שבהשוואה לחומרים אחרים, האלומיניום נחשב לפחות פגיע לנזקי מזג האוויר, עדיין יכולים להתרחש שינויים קלים עם השנים, המחייבים צביעה מחדש. במקרה כזה אנחנו בוחרים בצביעה בתנור.

היתרונות של צביעה בתנור

צביעת אלומיניום בתנור מאפשרת לחדש את המראה של המוצר, כדי לכסות פגמים שנגרמו עם הזמן ולהעניק מראה של מוצר חדש שהרגע יצא מהמפעל. צביעה בתנור היא גם הבחירה שלנו לצביעה ראשונית ולא רק כאמצעי תיקון, וזאת בשל היתרונות הרבים שיש לשיטת צביעה זו.

מהי צביעה בתנור?

מדובר בשיטה בה משתמשים בצבע המגיע בצורת נוזל או אבקה, כאשר הצביעה עצמה מבוצעת בתוך תנור המכוון לטמפרטורות גבוהות. החום מסיר פגמים מעל האלומיניום ומפזר את הצבע בצורה אחידה. גם המרקם שמתקבל הוא חלק ונעים למגע וכל אלו יחד יוצרים רמת גימור גבוהה במיוחד. שיטת צביעה זו גם נשמרת לזמן רב ולכן מאריכה את חיי המוצר. גם מוצרים שצברו חלודה או דהו עם הזמן, אפשר לצבוע בתנור, ללא צורך בקילוף או שיוף.


באנ.אס עבודות אלומיניום אנו מקפידים על עבודה מקצועית ואיכותית בכל אחד משלבי התכנון והייצור של המוצר. אצלנו תוכלו להזמין שערים, גדרות, מעקות ופרגולות מאלומיניום, באיכות גבוהה ללא פשרות, כולל צביעה בתנור.

לעבודות מסוג אחר – פרגולות מתכת