צביעת אלומיניום בתנור

למה צביעת אלומיניום בתנור עדיפה על צבע רגילה? המומחים שלנו מביאים לכם את כל התשובות. מדוברבחומר גלם איכותי המשמש להרכבה וייצור של מוצרים רבים המשמשים גם לקוחות עסקיים וגם אנשים פרטיים. בשל נוחות העבודה והעיצוב בחומר זה אפשר לבנות ממנו פרגולות, שערים רגילים וחשמליים,מעקות, גדרות ועוד. את החומר המתכת ניתן לצבוע בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא לצבוע רגיל באמצעות התזה. הדרך השנייה היא צבע המתכת בגוף חימום.

היתרונות של צביעת אלומיניום בתנור

בניגוד לצבע רגיל, בה במשך הזמן אפשר לראות כתמים במקומות שונים וקילופים הנובעים מכך שהצבע לא נצמד היטב לחומר המתכת, בצבע בגוף חימום זה פשוט לא קורה. בעת הביצוע, הצבע נצמד היטב למתכת ואינו דוהה או מתקלף עם הזמן. הפעולה עצמה נעשית בגוף מיוחד על חום גבוה, לאחר שהצבע פוזר על פרופילים מהחומר בצורת אבקה. השיטה מונעת קורוזיה גם בשימוש יומיומי ובחשיפה לקרני השמש החזקות, והיא עמידה יותר בפני שריטות ושחיקה. ישנם יתרונות נוספים. היא מאפשרת בחירה בין גוונים רבים, וביצוע הצבע בצורה טובה הופכת את המוצר לעמיד יותר בפני שינויי מזג האוויר, ובשינויים הקיצוניים שיש במדינת ישראל והמעברים המידיים מחום לקור, מדובר למעשה בשיטה המתאימה ביותר לאקלים הישראלי. כל זה כמובן בתנאי שזה נעשה במקום מקצועי על ידי ידיים מיומנות ובקיאות בתחום זה, ובאמצעות ציוד מתקדם המתאים במיוחד לשיטה כזו. לאחר הפעולה, חשוב לבצע גם בדיקה קפדנית כדי לוודא שהצבע נתפס בצורה מדויקת, ורק לאחר מכן לשחרר את המוצר להמשך הרכבה והתקנה אצל הלקוח.
כמו בכל מוצר אחר, כאשר מדובר באיכות המחיר עולה בהתאם, אך במקרה זה של צביעת מתכת בתנור בגוף חימום התוצאה המתקבלת מצדיקה את המחיר וזהו אחד המקרים בהם פשוט אי אפשר להתפשר, אחרת אתם מסתכנים בהשקעת כסף במוצר נחות יותר, שיאכזב אתכם ויגרום לכם לעגמת נפש, בכל פעם שתראו כיצד הצבע דוהה או מתקלף לאורך החומר. כאשר החומר מתכת אינו נצבע בגוף חימום, הוא יכול להיראות ישן גם לאחר זמן קצר משלב ההתקנה. לא חבל?
אנחנו ממליצים בחום על צביעת אלומיניום בתנור ומשוכנעים שזו הדרך הטובה ביותר לקבל מוצר איכותי ועמיד, שיוכל לשרת את לקוחותינו למשך שנים רבות, ללא צורך בתחזוקה מורכבת. שיטת הצביעה בתנור מאפשרת לנו גם לייצר מוצרים באיכות גבוהה וגם להציע לכם שירות של חידוש צבע בשערים,פרגולות אלומיניום, גדרות ובמגוון מוצרים שדהו עם השנים או החלידו.

חייגו עכשיו