עבודות אלומיניום – עבודה שהיא אומנות

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות מרשימה במיוחד בתחום האלומיניום.

מוצרים רבים מיוצרים כיום מאלומיניום ואלו מעניקים לנו מענה איכותי ומושלם לכל המטרות השונות. בין אם אלו שערים ובין אם מדובר בסורגים או גדרות. מקום של כבוד יש לפרגולות אלומיניום כפי שנפרט בהמשך. תחום האלומיניום הינו תחום שהולך ומתפתח מאוד בשנים האחרונות. אנחנו מוצאים כי מוצרים רבים מיוצרים כיום מאלומיניום. בעבר היו אלו עשויים עץ. כמו לדוגמא שערים, גדרות, פרגולות ועוד. אך כיום, כבר הבינו כולם כי העץ הינו חומר די בעייתי מכמה וכמה בחינות כפי שנמנה להלן ועל כן, אנחנו מוצאים כיום את ההעדפה לאלומיניום.

למה אלומיניום ולא עץ?

• האלומיניום הוא חומר עמיד – עבודות אלומיניום הינן עבודות אשר מחזיקות מעמד היטב ולמעשה מדובר בחומר שהוא עמיד פי כמה וכמה בהשוואה לעץ. הוא נשאר יפה ומרשים גם לאחר קיץ ארוך שהשמש קופחת עליו והוא לא נפגע בעקבות גשמים עזים הניתכים עליו בימי החורף.

• האלומיניום חומר גמיש ונוח לעיצוב – האלומיניום הינו חומר נוח מאוד וניתן ליצור ממנו מוצרים בדוגמאות רבות ומעניינות. כך יכול כל לקוח לבחור לו את המוצר בסגנון ובדוגמא הרצויה לו.

• האלומיניום הוא חומר קל – כאשר מדובר בפרגולות אלומיניום הרי שמדובר ביתרון עצום ביחס לפרגולות המסורתיות העשויות עץ. בעוד הפרגולות מעץ הן פרגולות אשר מוגבלות מבחינת שימוש בהן בכל מקום רצוי היות והמשקל הכבד שלהן אינו מתאים לכל מקום הרי שבניגוד אליהן, פרגולות אלומיניום שוקלות הרבה פחות וניתן להעמיד אותן כמעט בכל מרפסת.

עבודות אלומיניום אשר נעשות על יד אנשי מקצוע מומחים ומנוסים אלו הן עבודות מושלמות אשר אכן מוכיחות את עצמן לאורך זמן. אז פנו אל המומחים!