המדריך איך לבחור שער כניסה חשמלי לבית

שערים חשמליים מאלומיניום נגררים הם שערים הנעים על מסילה או שערים ללא מסילה, המכונה שערים קונזוליים. גם בשערים הנעים על מסילה, יש אפשרות לשער עם מסילה עליונה ושער עם מסילה תחתונה. אז כיצד תוכלו לבחור את השער המתאים לבית שלכם? לשם כך הכנו עבורכם את המדריך הבא.

כך תבחרו שער חשמלי לבית

יש מספר שיקולים שתצטרכו לקחת בחשבון, לפני שאתם בוחרים שער נגרר לבית שלכם, כאשר השיקולים המרכזיים הם:

  • מנגנון – בעבר שערים היו ידניים, אך כיום רוב השערים הנגררים מופעלים באמצעות מנגנון חשמלי. למנגנון זה יש חשיבות גבוהה, מכיוון שכל תקלה בו תגרום לכם לעיכובים ביציאה או בכניסה לבית ותיצור עגמת נפש. זה עוד לפני שהתחלנו להזכיר את העלות הכספית הכרוכה בתיקון המנגנון. לכן, מנגנון חשמלי איכותי הוא גורם חשוב מאין כמוהו, ואל תחסכו בנושא זה.
  • עיצוב – מראה השער משפיע מאד על הבחירה, שכן השער הוא חזית הבית ואי אפשר להציב שם שער במראה תעשייתי שיכער את העיצוב החיצוני שכה הקפדתם עליו בשלב התכנון והבנייה. לכן, עיינו בקטלוג השערי אלומיניום הנגררים המתאימים לבתים פרטיים, ובחרו מבניהם את השער שישלים את הקו העיצובי שבחרתם לביתכם.
  • התאמה לשטח – מלבד סגנון השער ומראהו, חשוב לקחת בחשבון את הנתונים הספציפיים של הבית שלכם. למשל, ייתכן ואתם מעוניינים בשער קונזולי אך בפועל הוא אינו מתאים לשטח אותו ייעדתם לשער ותצטרכו לשנות את החלטתכם.
  • תקציב – התקציב העומד לרשותכם הוא גם חלק ממערך השיקולים וכאן חשוב לדעת שהמחירים של שערים נגררים ללא מסילה (שערים קונזוליים) הם גבוהים יותר משערים נגררים עם מסילה.
  • איכות – הדבר המרכזי והחשוב שאין להתפשר עליו, זו איכות השער. איכות השער חשובה יותר מכל החלטה אחרת, גם מההחלטה האם לבחור שער קונזולי או שער על מסילה תחתונה. כאשר אתם מזמינים את השערים מחברת אנ.אס עבודות אלומיניום, אתם יכולים להיות בטוחים שכל שער נגרר שתרכשו עבור הבית שלכם, מיוצר מחומרי גלם איכותיים והתוצאה הסופית שתתקבל היא שער יפהפה ומעוצב, שישרת אתכם היטב למשך זמן רב.

במידה ואתם מתקשים להגיע להחלטה או מעוניינים בייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר, ונוכל לכוון אתכם לשער המתאים, בהתייחס למאפיינים הספציפיים של הבית שלכם.