היתרונות הבולטים בצביעה בתנור

האלומיניום נמצא בשימוש נרחב הן בענפי התעשייה והלקוחות התעשייתיים והן בקרב הלקוחות הפרטיים.

מהן היתרונות של הצביעה בתנור ביחס לצביעה הרגילה?

אנחנו מוצאים כיום אין ספור מוצרים המיוצרים מאלומיניום. אם אלו גדרות, שערים חשמליים, פרגולות ועוד, כאשר לקוחות רבים מעדיפים אותם דווקא כאשר הם מיוצרים מאלומיניום ולא מעץ או כל חומר אחר. זאת משום שהחומר הינו נוח במיוחד לעבודה וניתן לעצב באמצעותו את אותם תוצרים כאשר הם יפים במיוחד ועל פי העיצוב הרצוי על ידי הלקוח.
הצביעה הסופית אשר נעשית בתנור מעניקה לו את הטאץ’ המקצועי ואת היופי האיכותי ללא פשרות.

איך צובעים אלומיניום?

אז האמת היא שניתן לצבוע את מוצרי האלומיניום בשני אופנים מקובלים. הצורה המוכרת האחת היא באמצעות צביעה רגילה אשר זו נעשית על ידי התזה. הצורה השנייה היא באמצעות צביעת אלומיניום בתנור. צביעה בתנור היא שיטה מועדפת וטובה יותר עבור האלומיניום מכמה וכמה סיבות כפי שנמנה להלן, יחד עם זאת ישנן המון אופציות לצביעה בתנור כמו למשל צביעת מתכות בתנור

  • צבע שאינו מתקלף – בצביעה הרגילה אנחנו יודעים כי עם הזמן תמיד ניתן יהיה להבחין בקילופים באזורים שונים אשר שם הצבע לא באמת התחבר לחומר בתהליך הצביעה. בתהליך של צביעה בתנור זה לא יקרה כי הצבע ייהפך להיות חלק אינטגרלי מהחומר והוא לא יוכל להתקלף כלל.
  • צבע דוחה קורוזיה – כולנו יודעים כי המתכות למיניהם נוטים לצבור קורוזיה וחלודה. כאשר הצביעה נעשית בתנור, הצביעה תעניק הגנה לאלומיניום ולא תתפתח כלל קורוזיה. למעשה המוצר יהיה מוגן מפני פגעי מזג האוויר, כאשר גם קרני השמש החזקות וגם מזג אוויר חורפי לא יפגעו בו כלל.
  • מבחר גוונים – כאשר הצביעה היא בתנור, ניתן לבחור מתוך קשת צבעים רחבה את הצבע הרצוי. כך ניתן להתאים את התוצר לשאר המרכיבים שיש לנו בחצר או בבית וליהנות מקונספט מושלם.

לא מתפשרים על מקצועיות

אז נכון שצביעה בתנור זוהי הדרך הנכונה והטובה ביותר למוצר האלומיניום שלנו. אך האמת היא שלא כל מי שמבטיח לכם שהוא יודע איך וכיצד לבצע את הדבר הוא אכן האיש שיעשה זאת כראוי. לשם כך עליכם לפנות אל איש מקצוע אשר מכיר היטב את התחום והוא התמקצע בו היטב על מנת שהוא זה שיבצע עבורכם את המלאכה.

לקוחות רבים שכבר התנסו בדבר ממליצים על צביעה בתנור אשר מבטיחה הנאה מושלמת מהמוצר לאורך זמן ללא צורך בתחזוקה.