כיצד לבחור מנגנון הפעלה לשער חשמלי נגרר

כרטיס מגנטי או שלט רחוק? אינטרקום או חיוג לטלפון? מהו מנגנון ההפעלה המומלץ ביותר לשער חשמלי?

לשער נגרר יכולים להיות שימושים רבים, אך הנפוצים שבהם הם בכניסה לחנייה, ביתית או פרטית, וכניסה למתחם של ארגון, עסק או מוסד. שער נגרר עובד על מנגנון חשמלי המאפשר לפתוח ולסגור אותו מרחוק, אך יש מנגנונים שונים וכדאי לבחור את זה שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

אילו מנגנוני הפעלה קיימים?

המטרה של מנגנוני הפעלה אוטומטיים של שערים מאלומיניום נגררים היא לאפשר לכם לפתוח ולסגור את השער ללא מאמץ. האפשרויות העומדות לפניכם הן רבות, ואפשר לחלק אותן לשתי קבוצות עיקריות. בקבוצה הראשונה יש את השלט הרחוק בצורותיו השונות, הנותן לכם את השליטה המלאה על כל מי שייכנס וייצא מהשטח. בקבוצה השנייה יש את הכרטיס המגנטי והחיוג לטלפון,

שאמורים לשמש את האנשים העומדים בשער, ללא מעורבות מצדכם. כמובן שאתם אלו שתחליטו למי לתת הרשאת כניסה. בבתים פרטיים כדאי לבחור באפשרות פתיחה באמצעות שלט רחוק ובמקום עבודה אפשר לבחור במנגנון מהקבוצה השנייה, וכך לתת לעובדים אפשרות להיכנס ולצאת בלי להטריד אתכם בכל פעם מחדש, אלא אם כן יש שומר קבוע העומד בכניסה. כך או כך, אנו ממליצים לשמור על אפשרות פתיחה ידנית כגיבוי של שערים אוטומטיים.

אנ.אס עבודות אלומיניום מתכננים, מעצבים ומייצרים שערים חשמליים מכל הסוגים. אנו מקפידים על איכות גבוהה הן מבחינת חומרי הגלם איתם אנו עובדים והן מבחינת תהליך הייצור וההתקנה של השער בבית הלקוח. בתכנון שער אנו שמים דגש גם על קלות ונוחות ההפעלה, כדי שאתם תוכלו לפתוח ולסגור בכל שיטה שתבחרו, בלי להיתקל בבעיות.

לקבלת הצעת מחיר לשער נגרר, עם מנגנון הפעלה מתקדם ואיכותי, חייגו עכשיו ונשמח לענות לכל שאלותיכם.